Pimander blogja

Sokfélék vagyunk

Utolsó kommentek

  • Pimander: Nálunk is úgy volt, hogy a nagyszüleimnek sokkal hamarabb volt tévéjük, ott is az volt, hogy oda j... (2012.03.24. 19:20) A pöttyös a gazi
  • Pimander: A nagy túró rudi teszt: tudatosvasarlo.hu/cikk/term-kteszt-t-r-rudi (2012.03.24. 19:16) A pöttyös a gazi
  • Rihárdó: Erről akartam egyszer írni, csak már nincs blogom :) Ott fogtam volna meg a témát, hogy mindenből ... (2012.03.24. 17:39) A pöttyös a gazi
  • Pannóca: @Pimander: Anyáméknak volt tévéjük, az első színes az utcában, az összes szomszéd ott ült és nézte... (2012.03.24. 16:15) A pöttyös a gazi
  • Pimander: Ja, 50-es évek, 1850-es. :) Amúgy tényleg, kóla sem volt. A csatos bambira viszont jól emlékszem. ... (2012.03.24. 16:03) A pöttyös a gazi
  • Rihárdó: Ja igen, elfelejtettem, hogy te az 50-es években voltál gyerek - nade félretéve a viccet, én befo... (2012.03.24. 15:32) A pöttyös a gazi
  • Pimander: @metarjuna: Miért nem állsz meg, hogy odaérj? - ahogy szól a tanítás. (2012.03.24. 11:22) Mindig más
  • Pimander: @Rihárdó: Talán, de lehet, hogy növeli az azonosulást. (2012.03.24. 11:20) Mindig más
  • Pimander: Szóval, hogy abban az időben még biztosan nem volt rudi, csemegének pl. a kifli számított (ha volt... (2012.03.24. 08:46) A pöttyös a gazi
  • Pimander: Ricsi: az én gyerekkoromban még kenyér sem volt elég, a fél életemet a bolt előtt állva töltöttem,... (2012.03.24. 08:43) A pöttyös a gazi
  • Utolsó 20

Még egy érv...

2009.04.10. 14:07 | Pimander | 15 komment

... amellett, hogy miért érdemes vegetáriánusnak lenni: a vegák jobban élvezik a szexet. Legalább is a PETA, az állatok jogaiért küzdő nemzetközi szervezet nagy botrányt kavart reklámfilmje szerint. Pedig a témában rejlő lehetőségeket még ki sem aknázza igazán a film...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pimander.blog.hu/api/trackback/id/tr371057823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette 2009.04.10. 16:35:56

Na most nagy kár, hogy nem volt még rá alkalmam kipróbálni, mármint, amióta vega vagyok, mert akkor most tudnék véleményt mondani... ;-)

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2009.04.10. 16:42:03

hmm... nekem nem nyitja meg a videót :/...

Pimander · http://pimander.blog.hu 2009.04.10. 17:26:45

@fruschka: Elvileg el kell indulnia magától, nem kell csinálni semmit, de lehet, hogy csak vegáknak működik. :)

Pimander · http://pimander.blog.hu 2009.04.10. 19:50:41

Kicseréltem egy másikra, ha ez sem jó, akkor semmi. :)

Rihárdó · http://rihardo.uw.hu 2009.04.11. 10:42:18

Nem csak a vegáknak működik, én most toltam le a maradék rizseshusit és nekem elindult a videó :)

Morrisseyt kéne megkérdezni, ugye Ardzsi? :DDDDD

Rihárdó · http://rihardo.uw.hu 2009.04.11. 10:43:57

Bocsánat, a poént nem értheti mindenki, szóval Morrissey egy énekes, aki vega és emellett cölibátust is fogadott, eszembe jutott, hogy vele kellett volna a reklámot megcsinálni :D

Pimander · http://pimander.blog.hu 2009.04.11. 19:04:53

Ezt például én sem tudtam. Hm... vega és cölibátusban él? Hallottam már ilyenről...

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2009.04.11. 19:37:44

hmm... megnéztem a videót, de vajon ez miért kavart botrányt :)? nincs benne semmi extra, még a lányokat is alig mutatják :)...

metarjuna 2009.04.11. 21:31:03

@Pimander: Hát jah! Aki eszik húst, sőt akár hetente 2-3x+, annak elég nehéz az élő hús iránt "figyelmetlennek" lennie... :)

metarjuna 2009.04.11. 21:37:24

@Rihárdó: "If you love animals, obviously it doesn't make sense to hurt them." (wiki)

Pannóca 2009.04.12. 19:31:42

Szerintem ha van bármilyen összefüggés, akkor fordított.

Pimander · http://pimander.blog.hu 2009.04.12. 21:15:46

@fruschka: Szerintem sincs benne semmi rendkívüli. én sokkal jobbat ki tudtam volna találni.
@Pannóca: Honnan tudod, milyen lenne, ha vega lennél?

Rihárdó · http://rihardo.uw.hu 2009.04.13. 09:24:08

Én teljes mértékben elhiszem a létét az ilyen összefüggéseknek, már csak azért is, mert én is tapasztaltam hasonlót életemben - azaz olyat, hogy azt hittem, hogy tudom milyen, aztán egy bizonyos élmény hatására kiderült, hogy amit addig jónak hittem, annak köze sem volt a valódi jóhoz - ezeki ilyen kicsi szatorik, sok ilyenem volt már, bár ebben a témában pont máshogy állnak nálam a dolgok.

Gyermekkoromban utáltam a húst, csak a rántott húst ettem meg, ha jól ki volt klopfolva, meg a csirkemellett, ami persze nem volt akkor sem túl olcsó, szóval nem gyakran volt. A pörkölt sem tartozott a kedvenceim közé, leginkább csak a tésztát ettem ki mellőle, vagy a rizst, anyámékat az őrületbe kergetve.
Bizonyos húsoktól, például főtt húsoktól, főtt sonkától, a leveshústól, vagy pedig bizonyos sültektől szabályosan hányingert kaptam.
De nem azért, mert sajnáltam az állatokat, és szülte volna ezt a reakciót.

Ugyanígy fiatalabb koromban nem is érdekeltek annyira a lányok, természetesen gátlásos voltam és visszahúzódó, viszont mikor komolyabban elkezdtem érdeklődni irántuk, megnőtt a hús utáni vágyam is, az utóbbi 2-3 évben jelentősen. Most már nem kapok hányingert a főtt húsoktól, viszont a pörkölt az egyik kedvencem (elég sűrűn csinálok), a többit pedig most nem sorolnám, de tény, hogyha összefüggésben van, akkor nálam nagyon, szóval ha vega lennék, az több, mint valószínű, hogy visszavenné a férfias lelkesedésemet is - amit viszont nem szeretnék.

(Ráadásul egyébként a sógorom hentes... :))

Pannóca 2009.04.13. 11:21:00

Pim, nem magamról beszéltem.

Csak pl. elképzeltem a harekrisnás bandát, aztán semmi vad orgia nem derengett. Olyan kis "szolidak". :D Sőt, a krisnás nagybátyjám pl. kitalálta, hogy nem szexelnek, csak ha gyereket akarnak, tönkre is ment a házassága. Persze a krisnások semmivel nem másabbak pl. a húsevő fiatal refis barátkáimnál, akik szintén ilyenek... szerintem ami kell, az kell a testnek is, meg kell adni neki, különben semmi egészséges nem lesz a dologból.

Persze az is igaz, hogy indiában azért van hagyománya a testiségnek, szexmániának, ami nagyon helyes.
Épp ezért nem hiszem, hogy minden vega frigid, és azt sem, hogy minden vega szexmániás, gondolom ugyanúgy vannak, mint bárki, egyénenként eltérő igényekkel.

És egyetértek azzal, hogy aki a húshoz vonzódik az élőhúshoz is. :)

Pimander · http://pimander.blog.hu 2009.04.15. 08:16:35

@Pannóca: Ezt valószínűleg nem a nagybátyád találta ki, hacsak nem ő maga A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada, az alapító, hanem elvileg így van náluk, persze más kérdés, hogy ki mennyire veszi komolyan.
Az eredeti témához visszatérve: jó ez a reklám, hogy mindenki elkezd agyalni, hogy most akkor hogy is van, de halál biztos vagyok benne, hogy a két dolognak a világon semmi köze egymáshoz, se így, se úgy. :)
süti beállítások módosítása